NOTICE

Hey guys!!! Recently I've created a Chinese Blog.. It actually very different compare with this blog, so to those who know how to read Chinese word, you can have a look on it! 撩动我的心与情 I would not delete this blog, as I will still continue using it.. See ya!!!

我老妹在上几个月前参加了写作比赛,然后被学校选中参加全马比赛,但我那笨老妹拿‘没时间’和‘还有更多厉害的学生,根本没可能拿奖’的借口而放弃了。。

真是笨妹妹!(叹气)

好了!各位有时间不妨读一读,慢慢欣赏这校园小说,然后给于评价吧!


瞳瞳的未来
第一章

第二章

第三章

第四章(完结篇)

(共有五千多个字)

3 comments:

哎!哎!哎!什么‘笨妹妹’?!
欠打!

May 16, 2008 at 2:02 PM  

哈哈!你是笨啊!我没说错啊!
谁叫你不去参赛?
机会给你都不要。。

笨!笨!笨!笨呆了!!!

May 16, 2008 at 2:17 PM  

哎!我没那么多闲情逸致啦!

May 16, 2008 at 6:00 PM  

Newer Post Older Post Home